Wednesday, April 15, 2009

First outing tanpa Iqbal

Aku dah thaw dua botol susu. Plan untuk pergi ke Jusco dan beli barang-barang Iqbal especially Baby Carseat berjalan dengan lancar. Aku bf Iqbal sebelum aku pergi. Dan yeah! 2 jam setengah. Sedih gila masa nak tinggalkan dia.

Mama bagi 1.5 Oz. Habis

Lepas mandikan Iqbal. Mama bagi lagi sebotol, 4 Oz, tapi Iqbal habiskan 3 Oz aje. Ada baki lagi.

Aku beli puting NUK untuk Iqbal. Aku dapati puting Pigeon yang aku ada tu macam laju sangat alirannya. Aku tengok Iqbal suka jugak puting NUK tu. Putingnya macam nenen mama dia kots. Ahahaha. Ok, jadi, tak ada masaalah dah nak susukan Iqbal guna botol.

Ada lagi sebotol 4 Oz. Dalam pukul 11.30 malam karang, aku akan bagi Iqbal lagi. Karang membazir la plak. 4Oz tuuu.

Aku masih menanti aku nyer Ring Sling. Esok lusa dapat lah. Mana yang sampai dulu. Boleh la pi bawak Iqbal usha nursery or babysitter. Tinggi betul harapan.

2 comments:

  1. ko pegi jusco hari apa? 15hb aku kat Bukit Tinggi gak... meeting

    ReplyDelete
  2. 15 hb gaks laa.. ahaha.. dalam pukul 11.30-2.30ptg..

    ReplyDelete